- תקנון
תנאי משלוח, ביטל עסקה ומדיניות החזרות
ב--Suuave אנו עושים מאמצים רבים כדי שתרגיש בטוח לבצע רכישה טלפונית או דרך האתר
אנו מבצעים בקרת איכות לכל מוצר אשר יוצא מחנות המפעל, אנו אורזים את המוצרים בצורה הטובה ביותר על מנת שיגיעו ללקוח במצב הטוב ביותר.
חשוב לנו להבהיר כי אנו ספק סחורה הפועל באופן ישיר מול מתפרות נגריות ובתי עסק אשר מייצרים את הריהוט לפי הזמנה.אנו ממלאים את הפופים לפי הזמנה, לאחר מילוי הפופים - אין באפשרותו לרוקנם. ביטול עסקה לאחר 24 שעות מעת ביצוע העסקה - תגרור עמלת חיוב של 5% או 100 ש''ח הנמוך מבניהם, כקבוע בחוק. במקרה בו לקוח החליט לבטל את העסקה לאחר קבלת המשלוח- הלקוח מחויב להחזיר את המוצר באריזתו המקורים וללא כל פגם וזאת לא יאוחר משני ימי עסקים.
במידה והמוצר יוחזר בהתאם למדינית זו,חברת Suuave תזכה בהחזר כספי על המוצר, לא כולל דמי משלוח.
במקרים בהם המשלוח כלול במחיר - Suuave תזכה את הלקוח במחיר המוצר - פחות מחיר ההובלה הקבוע.
מחירי הובלות-
99 ש''ח על יחידת פופים או מוצר נלווה.
ביטל עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981.
* לקוח שרכש ברכישה פרונטאלית לא רשאי להחזיר מוצר באם המוצר הורכב או אם נעשה בו שימוש או אם הוזמן בהזמנה מיוחדת.
* האתר רשאי לספק מוצרים אשר זמן האספקה אינו מופיע בדף המוצר בתוך 14 ימי עסקים.
* ביטול עסקה יתאפשר אך ורק אם הגולש ביקש לבטל את העסקה טרם נשלח המוצר לידיו, ניתן לבטל עסקה באמצעות מייל support@suuave.co.il
* בכל מקרה לא תתאפשר ביטול עסקה לאחר שחלפו 5 ימים מיום הרכישה.
* אין אפשרות לבטל עסקה של מוצר בהזמנה מיוחדת שלא קיים במלאי, כולל תפירות בהתאמה אישית.
* על הלקוח להחזיר את המוצר תוך 5 ימים ממועד קבלת המוצר כאשר המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש, כשהוא באריזתו המקורית ובצירוף חשבונית הקניה.
* החזר כספי יינתן למוצרים בשווי של 50 ₪ ומעלה ובתנאי שהמוצר באריזתו המקורית ושאינו נפתח, נפגם או נעשה בו שימוש
* ניתן לבקש הובלה בתוספת תשלום לפי המחירים המפורטים מעלה ובהתאם לזמינות המשלוחים
* הלקוח חייב להציג חשבונית.
* לא ניתן להחזיר את המוצרים הבאים: מוצר שיוצר במיוחד ובהתאם להזמנת הלקוח או הורכב עבור הלקוח, מוצר שנעשה בו שימוש, מוצר שהוזמן במיוחד מהייצרן/הספק בהתאם להזמן הלקוח.
* מבלי לגרוע מהאמור, ניתן להחליף מוצר כנגד הצגת חשבונית/ פתק החלפה למשך 5 ימים מיום רכישת המוצר.
* ביטול עסקה לאחר קבלת הסחורה, יתאפשר עד 5 ימים מיום קבלת המוצר, אך ורק אם יעמוד הגולש בתנאים הבאים:
א. המוצר יוחזר כאשר הוא חדש לחלוטין באריזתו המקורית (אריזה שלא נפתחה מעולם)
ב. יחזיר את המוצר לחנות, ורק לאחר שנבדק, כי המוצר שהוחזר תקין, יוכל לבטל את העסקה. ביטול העיסקה יהיה כרוך בחיוב של 5% מערך העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מביניהם .
* במצב כזה יחויב הגולש במחיר המשלוח, דמי הטיפול והמשלוח אשר חויבו לא יוחזרו במסגרת של ביטול עסקה ו-או החזרת מוצר ומכל סיבה שלא תהיה.
* על אחריותו של הלקוח להחזיר את המוצר לחנות במידה וביטל את העסקה, במידה וירצה משלוח עלות
ע״פ חוק הגנת הצרכן.
* במידה ויתגלו בעיות טכניות באתר לגבי מחיר שאינו נכון או העדר מלאי זמנית או סיום סופי של מוצר ואספקתו, תבוטל ההזמנה של הגולש בתיאום איתו וכמובן שבמקרה כזה לא יחוייב הגולש במחיר הקנייה או בדמי ביטול.
*אנו לא אחראים למחירים שמפורסמים באתרי צד שלישי, במידה ויש שוני בין המחיר שמוצג אצלנו באתר לבין מחיר שמוצג באתר צד שלישי המחיר באתר שלנו הוא הקובע.
* אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים האישיים שלכם לגורם צד שלישי חוץ מהעברת הפרטים הנחוצים לחברת הסליקה, החברה שמספקת את המוצר הנרכש וחברת השילוח למטרת טיפול בהזמנה.
* אחריות תינתן למוצר לתקופה שנקובה בעמוד המוצר, למוצרים אשר בעמוד המוצר לא מצויין זמן האחריות אין אחריות.
האחריות תינתן ע"י היבואן/ספק של המוצר, ניתן למסור מוצרים שבתקופת האחריות ליבואן/ספק דרכנו.
האחריות כפופה להגבלות לפי תנאי היצרן ו-או תנאי היבואן/ספק.
משלוחים לכל הארץ מגיעים תוך שעות בודדות ועד 14 ימי עסקים, תלוי בסוג ואיזור המשלוח.
* שישי שבת ערבי חג וחגים לא נחשבים לימי עסקים, באיזורים מרוחקים ייתכן עיכוב עד 7 ימי עסקים.
משלוח בדואר רשום מגיע תוך 5-14 ימי עסקים אין אנו אחראים על עיכובים אם יהיו מצד חברת הדואר. אלו הזמנים הסבירים להגעה בדואר רשום
* אחריות על בדי חוץ: אין אחריות על בדי חוץ סטנדרטים (לא על דהיה ולא על עובש) גם אם הבד דהה אחרי יום והתעבש.
חל איסור מוחלט להעתיק מהאתר כל סוג של תוכן.
מומלץ להתקשר לוודא זמינות של מוצר לפני הזמנה שלו.